AVADA Maciej Nowak
Jagiellońska 11a
32-400 Myślenice
NIP 5372292444
REGON 122889743
zwana dalej AVADA
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie apartamentu i
jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również
poprzez dokonanie rezerwacji niezależnie od metody (online/ offline) lub zapłatę zaliczki lub całej należności za
pobyt w apartamentach. Dokonując w/w czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki
niniejszego regulaminu. - Regulamin obowiązuje wszystkich Gości AVADA.
- Regulamin jest dostępny do wglądu w budynku w którym mieszczą się lokale będące przedmiotem umowy tj.
przy: ul. Jagiellońskiej 11a, 32-400 Myślenice, a także na stronie apartament-myslenice.pl oraz na
facebook.com/ApartamentMyslenice - W apartamentach AVADA obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za złamanie zakazu obowiązuje opłata
dodatkowa w wysokości 500 zł. Miejscami wyznaczonymi do palenia jest balkon pokojowy oraz miejsca na
zewnątrz budynku. - W przypadku rażącego naruszenia ciszy nocnej zostanie naliczona kara w wysokości 500 zł.
DOBA HOTELOWA - Apartament wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 17:00 do godziny 11:00 dnia
następnego. - Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić
bezpośrednio pod numer tel. 509-969-232 do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu apartamentu. - AVADA uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości. W związku z przedłużeniem
godziny wymeldowania o max. 2 godz. naliczona zostanie dodatkowa opłata w wysokości 50 zł. - AVADA w trakcie dłuższego pobytu może zapewnić dodatkowe sprzątanie apartamentu wraz ze zmianą
pościeli, którego koszt wynosi 100 zł. - Życzenie dodatkowego sprzątania, Gość hotelowy powinien zgłosić bezpośrednio pod numer tel. 509-969-232.
REZERWACJA I MELDUNEK - Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi AVADA swojego aktualnego dokumentu
tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej wraz z akceptacją niniejszego regulaminu. - Gość hotelowy nie może przekazywać, udostępniać apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres,
za który uiścił należną za pobyt opłatę. - Osoby niezameldowane w apartamentach mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny
22:00. - AVADA zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania
depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt. - W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, AVADA nie zwraca opłaty za daną
dobę hotelową. - AVADA może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy
regulamin wyrządzając szkodę w mieniu AVADA lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników AVADA
lub innych osób przebywających w apartamentach; albo też w inny sposób zakłócił ciszę nocną lokatorom
budynku.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ - AVADA nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych,
kosztowności, sprzętów elektronicznych jak smartphone, tablet, laptop albo przedmiotów mających wartość
naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu AVADA w dniu zameldowania. - AVADA nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do
gościa. - Gość powinien zawiadomić AVADA o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia
przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych apartamentu powstałe z jego winy lub z winy
odwiedzających go osób. AVADA zastrzega sobie możliwość zabezpieczenia depozytu w gotówce jako kaucji,
której zwrot nastąpi w dniu wyjazdu i zostanie pomniejszony o koszt naprawy ew. napraw. W rażących
przypadkach, gdy gość całkowicie unika odpowiedzialności sprawa zostanie skierowana do sądu. - W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, AVADA może odmówić świadczenia usług osobie, która je
narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań AVADA, uregulowania 3
należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia
apartamentu. - Każdorazowo Gość opuszczający apartament, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć źródła
zasilania tj, kuchenka elektryczna, toster, ekspres do kawy, czajnik elektryczny, żelazko, suszarka, telewizor,
zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz upewniając się, że apartament jest zamknięty. - AVADA przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do apartamentu w
przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone
usługi bądź szkody. - Wszystkie dzieci w wieku powyżej 2 lat są traktowane jako dorośli przy ustalaniu osób przebywających w
pomieszczeniu. Dzieci poniżej 14–go roku życia powinny znajdować się na terenie apartamentu pod stałym
nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody
powstałe w wyniku działania dzieci. - Podczas wymeldowania gość AVADA koniecznie musi zdać klucze do apartamentu pracownikowi AVADA i
rozliczyć się za pobyt. W przypadku zgubienia kluczy gość ponosi koszt dorobienia dodatkowego kompletu
kluczy w wysokości 200 zł.
RODO - Administratorem Państwa danych osobowych jest firma AVADA Maciej Nowak, Jagiellońska 11a 32-400
Myślenice posiadająca numer NIP: 5372292444 oraz REGON 122889743,
rezerwacje@apartament-myslenice.pl (dalej zwana „AVADA”.). - Cel przetwarzania danych osobowych Celem, dla których AVADA przetwarza dane osobowe jest przede
wszystkim zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych
osobowych przez AVADA jest:
a) udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
b) zapewnienie najwyższej jakości usług dla gości hotelowych,
c) dochodzenie ewentualnych roszczeń przez AVADA w związku z poniesioną przez AVADA szkodą wyrządzoną
przez gościa, lub obrona przed roszczeniami gościa w stosunku do AVADA. - Podstawa przetwarzania danych osobowych Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych gościa
pozyskanych przez AVADA jest umowa o świadczenie usług hotelarskich. Podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda gościa. AVADA informuje,
że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność
przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody. Podstawą prawną przetwarzania danych
osobowych gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel
administratora. - Przekazywanie danych Twoje dane będą przetwarzane przez AVADA, ale mogą być one również powierzone
do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy
do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez AVADA
Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. dostawcą usług
wsparcia IT AVADA, dostawcą usług pocztowych) lub usługodawcą (np. biuro rachunkowe), Dane mogą być też
przekazywane organom publicznym i służbom państwowym takim jak policja, ABW czy organy podatkowe, o ile
upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym
przypadku. - Jak długo dane osobowe będą przetwarzane ? Dane osobowe pozyskane w związku z zawartą umową o
świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub
roszczeń cywilnoprawnych AVADA lub gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później, - Państwa uprawnienia Jeśli udzielili Państwo zgody na przetwarzanie danych mogą ją Państwo w każdej chwili
Wycofać. Mają Państwo również prawo żądania dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania,
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec
przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – GIODO. Uprawnienia
powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora. Mają
Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych. Ponadto informujemy, że AVADA nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych poza
obszar EOG, a także, że AVADA nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych,
w tym nie dokonuje profilowania. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu
zamieszkania jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych
uniemożliwi AVADA zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
POZOSTAŁE USTALENIA - W apartamentach obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00. 2. Ze względu na
bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek i innych podobnych urządzeń
niestanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. - Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w apartamentach będą odesłane na
adres wskazany przez gościa na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, AVADA przechowa
te przedmioty przez 30 dni, artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny. - W przypadku odwołania rezerwacji lub skrócenia pobytu przez gościa wpłacona część za pobyt/zadatek nie są
zwracane. - AVADA wystawia każdemu gościowi apartamentu fakturę VAT (8%) za pobyt.
- Parking znajduje się pod budynkiem w zależności od dostępności miejsc, jest niestrzeżony, nie wymaga opłat.
- W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz przebywania zwierząt. AVADA nie akceptuje zwierząt podczas
pobytu. - Apartamenty nie posiada udogodnień dla niepełnosprawnych. Znajduje się na pierwszym i drugim piętrze w
budynku wielorodzinnym.
Firma AVADA będzie cenić Państwa współpracę w zakresie przestrzegania niniejszego regulaminu, który ma
służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.